#Webiz u brojkama Tvitni.me servisa

U nedelju je i zvanično završen #Webiz - Konferencija o poslovnoj primeni interneta. Tri dana zvaničnog programa, odlični predavači, preko 600 učesnika konferencije i odlična organizacija su rezime Webiz 2.0.

Ko je bio aktivan na Tviteru pod hashtagom Webiz, pokazaćemo u nastavku:

 

 

Ukupno je objavljeno 2636 statusa koja su u sebi imala hashtag Webiz.

Ukupno 417 korisnika Tvitera je koristilo #Webiz

Ukupno 854 korisnika je retvitovalo (Retweeted) statuse sa #Webiz

Ukupno 3179 fejvova (Favorite) su dobili statusi sa #Webiz

Ukupno je 7.044.394 korisnika Tvitera imalo mogućnost da vidi statuse sa #Webiz

 

 

Analiza sentimenta originalnih statusa, kojih je bilo 1665 nam govori da je 61% (1022) statusa bio neutralan i da je reach tih statusa bio 3.342.194.

Pozitivnih statusa je bilo 36% (594) sa reachom od 1.710.510

Negativnih statusa je bilo 49 ili oko 3%, sa ukupnim reachom od 157.022

 

 

Najviše pozitivnih originalnih statusa je imao nalog @zeljko_su ,ukupno 20 statusa u pozitivnom kontekstu.

Najviše statusa sa neutralnim sadržajem je imao nalog @VremeZrenjanin , ukupno u 79 statusa je podelio vremensku prognozu sa svog web sajta.

Sa najviše negativnih statusa se ponavlja nalog @zeljko_su , koji je u 3 statusa imao negativan kontekst.

 

 

Najaktivniji korinik je bio @milojesekulic koji je imao ukupno 122 zabeleža pominjanja #Webiz (mention, retweeted i original) sa ukupni reachom od 1.056.832 Naša preporuka je da pokušate da angažujete Miloja Sekulića za događaj za koji želite da se daleko čuje (reach)!

Najaktivniji dan na Webizu je bio 22.03 2014. kada je ukupno tvitovano 911 puta, retvitovano 297 statusa i 991 status je fejvovan od strane korisnika. Ukupan reach tog dana je bio 3.070.429 ili 44% ukupnih tvitova sa konferencije.

 

 

Nalog @Grooya je zabeležio status sa najjačim reachom, od 36.911 

Naš predlog je da ubuduće sve konferencije i događaji na neki način nagrade ovakve korisnike!

 

 

I na kraju još malo statistike. Muškarci su bili aktivniji od dama. 

Ukupno muškaraca koji su ostavili svoje originalne statuse je 234 ili 57%

Ukupno dama koje su ostavile svoje originalne statuse je bilo 116 ili 28%

Ukupno naloga brendova koji su imali originalne statuse je bilo 61 ili 15%

 

Najčešće su korišćene ključne reči: vremena, uspeh, problem, brzina, Srbija, pritisak...