CERN najefikasniji u komunikaciji putem Tvitera

Prema studiji Twiplomacy 2013, koju je uradila firma Burson-Marsteller, Evropski institut za nuklearna istraživanja CERN proglašen je najefikansijim u komunikaciji putem Twittera, od 101 najuticajnije međunarodne neprofitne organizacije koje komuniciraju na taj način.

Mada je CERN prema boju sledbenika na toj društvenoj mrezi (više od 870.000), zauzeo osmo mesto, njihove objave su stalno imale najveći broj retvitova, što im je donelo titulu, prenosi portal SEEbiz.

Osim na Twitteru, CERN populariše nauku i komunicira sa zainteresovanom javnošću i putem ostalih društvenih mreža -Facebooka, LinkedIna i Google Plusa gde objavljuju svoja dostignuća, vesti i oglase za nova radna mesta.

CERN aktivno komunicira i putem Googleovog servisa Hangouts, gde studenti mogu direktno da razgovaraju s njihovim inženjerima i naučnicima.

Izvor: Tanjjug, b92.net