Tviter anketa dobila izmenu koju su svi čekali

Tviter anketa je zvanično objavljena u oktobru prošle godine a sada je konačno doživela osveženje i to u vidu updatea koji su svi strpljivo čekali. Umesto dosadašnjeg vremenskog okvira od 24 časa, sada je dužinu glasanja moguće samostalno određivati i ona može biti u rasponu od 5 minuta do 7 dana. Kompanija se takođe pohvalila uspehom koji je doživela tviter anketa objavivši da je čak 1.7 milijardi korisnika do sada glasalo u nekom od postavljenih glasanja.

 

Now you can adjust how long your Twitter Polls run! Do you need to adjust your New Year's resolutions too?

— Twitter (@twitter) January 15, 2016
 

Sve se dogodilo početkom jeseni kada su Tviter deonice pale rekordno nisko i investitori izrazili duboku zabrinutost u oporavak kompanije. Od tada je, nakon promene u rukovodstvu i laganog rasta vrednosti akcija, počelo da se vraća poverenje i entuzijazam ali ne onoliko koliko je Wall Street predviđao da će biti dovoljno za potpun oporavak. Danas je Tviter u procesu podizanja vrednosti i trenutno ima oko 32o miliona aktivnih korisnika mesečno što je još uvek daleko u poređenju sa Fejsbukom koji beleži neverovatnih 1.55 milijardi aktivnih korisnika na mesečnom nivou.

 

Tviter anketa je dobila novu opciju u glasanju

 

Tviter anketa je dobila novu opciju u glasanju[/caption] Iako je tviter anketa podigla angažovanje korisnika, još uvek ne znamo koliko im je novih korisnika donela. Jack Dorsey, CEO kompanije koji se nedavno vratio na svoje staro radno mesto, doneo je neke novine koje su unapredile korisničko iskustvo i eksperimentisanjem raznim kozmetičkim promenama, uključujući tu lajk srca umesto favorites zvezdica, sponzorisanje tvitova korisnika od strane brendova, interaktivne reklame sa heštegom i integraciju livestream aplikacije Periscope unutar samih tvitova. Mi rado koristimo tviter ankete a na jednu od njih možete glasati ispod.

 

Da li vam se sviđa opcija tviter anketa? — SocEmotionOnline (@SocEmotiOnline) January 16, 2016